Skaitymo laikas: 5-7 minutės
Daugelis verslo savininkų susiduria su situacija, kai svetainės lankomumas didėja, tačiau pirkimų skaičius išlieka toks pats arba net mažėja. Kodėl taip nutinka? Šiame straipsnyje apžvelgsime pagrindines priežastis, kodėl svetainės lankytojai netampa pirkėjais, ir, remdamiesi moksliniais tyrimais, pasiūlysime būdus, kaip 2024 m. ištaisyti šią padėtį.
1. Pasitikėjimo svetainė trūkumas
Problema
Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl lankytojai neperka produktų, yra nepasitikėjimas svetaine. 2024 m. atlikto tyrimo duomenimis, 73 % naudotojų mieliau perka svetainėse, kurios atrodo patikimos ir saugios.
Sprendimas
2. Sudėtinga naršyti
Problema
Sudėtinga ir paini navigacija gali atbaidyti potencialius klientus. Tyrimai rodo, kad 50 % vartotojų palieka svetainę, jei per pirmąsias kelias minutes neranda reikiamos informacijos.
Sprendimas
3. Nepakankamas optimizavimas mobiliesiems įrenginiams
Problema
Kasmet vis daugiau vartotojų perka iš mobiliųjų įrenginių. 2024 m. daugiau kaip 60 proc. visų pirkinių internetu bus atliekama išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose. Jei jūsų svetainė nėra optimizuota mobiliesiems įrenginiams, prarandate didelę dalį potencialių klientų.
Sprendimas
4. Ilgas puslapio įkrovimo laikas
Problema
Tyrimai rodo, kad 40 proc. naudotojų palieka svetainę, jei jos įkėlimas užtrunka ilgiau nei 3 sekundes. Lėtai įkeliami puslapiai neigiamai veikia naudotojų patirtį ir mažina pirkimo tikimybę.
Sprendimas
5. Informacijos trūkumas apie prekę
Problema
Informacijos apie gaminį trūkumas gali atbaidyti potencialius pirkėjus. Vartotojai prieš pirkdami nori sužinoti visą informaciją apie gaminį.
Sprendimas
6. Didelės siuntimo išlaidos
Problema
Didelės pristatymo išlaidos dažnai yra priežastis atsisakyti pirkimo. 2024 m. atliktas tyrimas rodo, kad 58 proc. naudotojų atsisako pirkimo dėl didelių pristatymo išlaidų.
Sprendimas
7. Sudėtingas užsakymo procesas
Problema
Dėl sudėtingo ir kelių etapų išsiregistravimo proceso naudotojai gali palikti svetainę nebaigę pirkimo.
Sprendimas
8. Neveiksmingi rinkodaros pranešimai
Neveiksmingos arba klaidinančios rinkodaros žinutės gali sumažinti pasitikėjimą jūsų prekės ženklu ir prarasti klientus. Tyrimai rodo, kad 68 % naudotojų palieka svetainę dėl lūkesčių ir tikrovės neatitikimo.
Sprendimas
Apibendrinimas
Supratę priežastis, dėl kurių lankytojai neperka, ir jas pašalinę, padidinsite konversijų rodiklius ir padidinsite pardavimus. Kūrybiškos rinkodaros agentūros, tokios kaip Atkreiptas.lt, gali padėti atlikti svetainės auditą, nustatyti trūkumus ir pasiūlyti veiksmingus sprendimus. Investuodami į naudotojų patirties gerinimą, ne tik pritrauksite naujų klientų, bet ir įgysite esamų pasitikėjimą.
Jei vis dar turite klausimų arba norite sužinoti daugiau apie mūsų paslaugas, susisiekite su mumis. Esame visada pasirengę padėti jūsų verslui tapti sėkmingesniam.